1 Ιαν 2011

Το μάθημα

Ημουν ευτυχισμένος. Η κοπέλλα μου κι εγώ βγαίναμε πάνω από ένα χρόνο και μόλις αποφασίσαμε να παντρευτούμε. Οι γονείς μας μας βοήθησαν με κάθε τρόπο, οι φίλοι μου με παρότρυναν και η κοπέλλα μου ήταν ένα όνειρο!

Ενα μόνο με απασχολούσε: Η πεθερά μου. Ηταν γυναίκα καριέρας, έξυπνη, ομορφη και σέξι και μερικές φορές με φλέρταρε κάνοντάς με να νιώθω αμήχανα.
Μια μέρα με κάλεσε σπίτι της να γράψουμε  τις προσκλήσεις του γάμου. Έτσι πήγα.Ηταν μόνη της και όταν έφτασα μου ψιθύρισε στο αυτί ότι είχε κάποια αισθήματα για μένα  και επιθυμίες που δεν μπορεί να κατανικήσει. Ετσι πριν παντρευτώ και δεθώ μόνιμα με την κόρη της θα ήθελε  να κάνουμε έρωτα έστω μια φορά μόνο.

Τι να έλεγα... Ημουν σε κατάσταση σοκ και δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη. Ετσι, μου είπε, "πάω στην κραβατοκάμαρα και αν θέλεις κι εσύ έλα σε περιμένω". Εμεινα αποσβολωμένος να κοιτώ τον υπέροχο πισινό της καθώς ανέβαινε τις σκάλες. Για 1-2 λεπτά έμεινα ακίνητος και μετά προχώρησα προς την εξώπορτα.Την  άνοιξα και  βγήκα έξω.

Ο πεθερός μου ήταν εκεί και με δάκρυα στα μάτια με αγκάλιασε και μου είπε πολύ χαρούμενος ότι πέρασα το μικρό τους τέστ, ότι δεν θα έβρισκαν καλύτερο σύζυγο  για την κόρη τους και με καλωσόρισε στην οικογένεια.

 Οσο για μένα... το μάθημα που έμαθα ήταν:
.
.
Πάντα να κρατώ τα προφυλακτικά στο αυτοκίνητο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου