3 Ιαν 2011

Δευτέρα Παρουσία

Έρχεται η Δευτέρα Παρουσία... Ο Θεός κοιτάζει τα εκατομμύρια των ανθρώπων και λέει:
- Καλώς ήρθατε στους Ουρανούς, θέλω όλες οι γυναίκες να πάνε με τον Άγιο Πέτρο και οι άντρες να σχηματίσουν δυο σειρές εδώ μπροστά μου. Στη μια οι άντρες που ήταν αφέντες των γυναικών τους στη γη και στην άλλη οι άντρες που οι γυναίκες τους ήταν αυτές που τους έκαναν κουμάντο.
Γίνεται ένας χαμός, τελικά οι γυναίκες φεύγουν με τον Άγιο Πέτρο και οι άντρες σχηματίζουν 2 γραμμές. Η σειρά των αντρών των οποίων οι γυναίκες ήταν τα αφεντικά είναι 500 χιλιόμετρα μεγάλη. Στην άλλη γραμμή για τους άντρες που ήταν αφέντες των γυναικών είναι μόνο ένας άντρας.
Το βλέπει αυτό ο Θεός και θυμώνει πολύ.
- Βρε ανίκανοι, εγώ έφτιαξα την γυναίκα από τα πλευρά σας για να σας συντροφεύει και εσείς την αφήσατε να γίνει το αφεντικό σας και να σας διατάζει;
Κοιτάξτε εδώ το μόνο από τα παιδιά μου που στάθηκε στο ύψος του και με έκανε περήφανο. Μάθετε κι εσείς από το παράδειγμα του!
Τότε γυρίζει και πρός το μέρος του άντρα που είναι μόνος του στην σειρά:
- Έλα εδώ κοντά μου παιδί μου, πες σε όλους αυτούς τους άχρηστους πώς τα κατάφερες και βρέθηκες μόνος εσύ σε αυτή τη σειρά;
Κι ο άντρας:

- Δεν ξέρω... η γυναίκα μου μου είπε να σταθώ εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου