12 Ιαν 2011

Η κυρία στο γιατρό

Η κυρία πάει στο γιατρό :
- Γιατρέ μου, του λέει, ο άντρας μου δεν με ικανοποιεί.
Ο γιατρός την εξετάζει, αλλά δεν βρίσκει τίποτε. Με... τρόπο, λοιπόν, της λέει :
- Ξέρετε, ίσως θα έπρεπε να... δοκιμάσετε κάτι άλλο.
- Έχω δοκιμάσει, γιατρέ μου, τίποτε.
- Ε, δοκιμάστε κι άλλον, λέει ο γιατρός.
- Κι αυτό το έχω κάνει.
- Ε, δοκιμάστε και τρίτον, λέει, πάλι ο γιατρός.
- Ακούστε, γιατρέ, απαντάει η κυρία. Για να μην πολυλογούμε. Τριακόσιους έχω δοκιμάσει και τίποτα...
Ο γιατρός τρελαίνεται :
- Κυρία μου, της λέει, νιώθω συγκινημένος. Είναι η πρώτη περίπτωση ανομοιογενούς κατανομής της ψυχολογικής σεξουαλικότητας που συναντώ.
- Πως το είπατε αυτό;, ρωτάει η κυρία.
- Ανομοιογενής κατανομή της ψυχολογικής σεξουαλικότητας, λέει ο γιατρός.
- Δηλαδή, αυτό έχω;
- Ναι.
- Και μπορείτε μήπως να μου το δώσετε γραμμένο; ρωτάει η κυρία
- Ναι, λέει ο γιατρός, αλλά γιατί;

- Γιατί, γιατρέ μου, απαντάει η κυρία, όπου πάω... πουτάνα με ανεβάζουνε, πουτάνα με κατεβάζουνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου