22 Μαρ 2011

Οδηγίες χρήσεως

1. Εμφανίστηκε σε σακουλάκι με γαριδάκια: 

"Μπορεί να είσαι ο νικητής, δεν είναι απαραίτητη η αγορά του προϊόντος, πληροφορίες εντός".
(Α, ωραία. Θα ζητήσω από τον ψιλικατζή να ανοίξω το σακουλάκι χωρίς να το πληρώσω...)


2. Σε πιστολάκι για τα μαλλιά: 

"Μην το χρησιμοποιείτε κατά την διάρκεια του ύπνου".
(Τώρα κατάλαβα γιατί ξυπνάω χτενισμένος...)

3. Σε σαπούνι ελληνικής παραγωγής: 

"Xρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι".
(Κρίμα γιατί είχα στο μυαλό μου να το χρησιμοποίησω για φρυγανιά...)

4. Σε κατεψυγμένο φαγητό: 


"Πρόταση σερβιρίσματος: Ξεπαγώστε το".
(Πες το βρε άνθρωπέ μου και μου φαινόταν σκληρό!) 


5. Σε πακέτο ξηρών καρπών: 

"Οδηγίες: Ανοίξτε το πακέτο, φάτε τους ξηρούς καρπούς".
(Δει μπορώ να φάω
ξηρούς καρπούς χωρίς να ανοίξω το πακέτο!!!)

6. Σε καθρέφτη αυτοκινήτου: 

"Θυμήσου: Τα αντικείμενα στον καθρέφτη είναι στην πραγματικότητα πίσω σου".
('Η εγώ οδηγώ ανάποδα ή όλοι οι άλλοι...) 


7. Σε ένα κουτί φυστίκια: 

"Προσοχή. Περιέχει φυστίκια".
(Εγώ τσιγάρα ήθελα...)

8. Στη συσκευασία σίδερου σιδερώματος: 

"Μη σιδερώνετε τα ρούχα ενώ τα φοράτε".
(Τώρα κατάλαβα γιατί έχω κάτι εγκαύματα στα χέρια...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου