14 Μαρ 2011

Ένας παπάς με το Υugo του


Στρίβει κάπως άτσαλα ένας παπάς με το Υugo του , και πέφτει πάνω σε μια Ferrari , που έρχονταν από την άλλη μεριά , και γίνεται μια τρομακτική σύγκρουση , από την οποία καταστρέφoνται ολοσχερώς και τα δύο αυτοκίνητα.

Οι οδηγοί τους όμως δεν έχουν ούτε μια γρατσουνιά. Βγαίνει από τις λαμαρίνες ο οδηγός της Ferrari , και κατεβάζει όλα τα καντήλια στον παπά:

- Μα καλά ρε ηλίθιε ποιος σου έδωσε το δίπλωμα , θα σε γ@@σω ρε μ@@κα.

Ατάραχος ο παπάς , απεγκλωβίζεται κι αυτός από το Yugo του , και πράος του λέει:

- Τέκνων μου ηρέμησε. Είναι αμαρτία να βρίζεις αυτή την στιγμή , που έχει επιτελεστεί ένα πραγματικό θαύμα. Τα αυτοκίνητα μας καταστράφηκαν τελείως όμως εμείς δεν πάθαμε απολύτως τίποτα! Αυτό δεν είναι θαύμα;

Ο τύπος , συνειδητοποιεί πράγματι πως είναι σώος και αβλαβής , και ότι επιπλέον μιλάει με έναν παπά και δαγκώνεται:

- Εεεεε; παπά μου; ναι; ίσως έχεις κάποιο δίκιο συγγνώμη...

- Κι όχι μόνο αυτό τέκνων μου, συνεχίζει ακάθεκτος ο παπάς , αλλά μας δίνεται η ευκαιρία να δοξάσουμε τον Κύριο , πίνοντας από αυτό το κρασί που προόριζα για την Θεία Κοινωνία , και του δείχνει ένα μπουκάλι μαυροδάφνη , που ήταν άθικτο από την σύγκρουση στην θέση του συνοδηγού.

Το ανοίγει ο παπάς και του το προσφέρει. Ο τύπος με ύφος αποκάλυψης ,  το παίρνει , και το κατεβάζει μονομιάς , για να στανιάρει , αφήνοντας μια γουλιά και για τον παπά:

- Πάτερ μου , δεν ξέρω τι να πω , είναι πράγματι ένα θαύμα. Πιες κι εσύ μια γουλιά , για να δοξάσεις τον Κύριο.

- Α, όχι τέκνων μου! Εγώ θα περιμένω την αστυνομία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου