5 Μαρ 2011

Για το καλό σου!!!


Μια νύχτα ο άντρας ρωτάει τη γυναίκα του.

-Αγάπη μου να σου κάνω μια ερώτηση αλλά θα μου πεις την αλήθεια , με έχεις απατήσει ποτέ;
-Την αλήθεια λέει η γυναίκα του, εντάξει τότε μόνο 3 φορές , αλλά να ξέρεις το έχω κάνει μόνο για το καλό σου.
-Πότε ήταν η πρώτη φορά λέει ο άντρας.
-Θυμάσαι όταν θα έμπαινες στη φυλακή.
-Ναι λέει ο άντρας...
-Ε δεν μπήκες , γιατί πήγα εγώ με τον δικαστή.
-Καλά τότε αφού το έκανες για το καλό μου δεν πειράζει , τη δεύτερη φορά όμως;
-Θυμάσαι όταν έγινες γυμνασιάρχης λέει η γυναίκα του.
-Ναι λέει ο άντρας.
-Ε γι αυτό έγινες επειδή πήγα με τον υπεύθυνο διορισμού.
-Καλά λέει ο άντρας δεν πειράζει και πάλι το έκανες για το καλό μου. Την τρίτη φορά όμως;
-Θυμάσαι όταν έγινες βουλευτής;.
-Θυμάμαι λέει ο άντρας.

-Ε τότε θα θυμάσαι ότι ήθελες ακόμη 2000 ψήφους για να βγεις!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου