4 Μαρ 2011

Εξετάσεις Φυσικής


Σε εξετάσεις Φυσικής , σε κάποιο πανεπιστήμιο , ο καθηγητής εξέταζε τους φοιτητές του προφορικά , έναν έναν.

Περνάει ο πρώτος , και του λέει ο καθηγητής:
- Είσαι σε ένα τρένο , που κινείται με σταθερή ταχύτητα u=100 km/h , και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;

Ο φοιτητής απαντάει: - Ανοίγω το παράθυρο.

Οπότε του λέει ο καθηγητής: - Ποια η αντίσταση του αέρα που αναπτύσσεται , μετά το άνοιγμα του παραθύρου , ποια η μεταβολή της τριβής μεταξύ τρένου και γραμμών , και τέλος ποια η νέα ταχύτητα του τρένου;

Ο κακόμοιρος ο φοιτητής , μην ξέροντας να απαντήσει κόβεται.

Αυτό συνεχίζεται , με όλους τους φοιτητές , ώσπου μπαίνει ο τελευταίος , ο οποίος είναι μεγάλο έτος.

Του λέει ο καθηγητής:
- Είσαι σε ένα τρένο , που κινείται με σταθερή ταχύτητα u=100 km/h , και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;
 
Οπότε ο φοιτητής του λέει: - Βγάζω το σακάκι μου.
 
Ο καθηγητής του λέει: - Ζεσταίνεσαι πολύ!

Φοιτητής: - Ε τότε βγάζω και τη μπλούζα μου.

Καθηγητής: - Ζεσταίνεσαι πάρα πολύ!

Φοιτητής: - Ε βγάζω και το παντελόνι μου αν ζεσταίνομαι τόσο πολύ.

Καθηγητής: - Μα μιλάμε καίγεσαι!

Φοιτητής: - Ε τότε βγάζω και το σώβρακό μου, τι να κάνουμε.

Καθηγητής: - Ωραία... Είναι κι ένας αράπης εκεί , και αν το βγάλεις θα σε γαμ*σει... Ακόμα θες να γδυθείς;

Φοιτητής: - Κοιτάξτε κύριε καθηγητά , εγώ προσπαθώ να πάρω πτυχίο , εδώ και πόσα χρόνια , και συνέχεια με κόβετε. Και ΟΛΟ το τρένο να με γαμ*σει εγώ το παράθυρο ΔΕΝ το ανοίγω!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου