20 Μαρ 2011

Η λεύκα και ο άνεμος


- Είδες τι ωραία μουσική γράφω!!! Είπε ο άνεμος μια μέρα , καθώς περνούσε μέσα από τα φύλλα της λεύκας.
- Κάνεις λάθος , εγώ την γράφω αυτήν την μουσική , με τα φύλλα και τα κλαδιά μου , απάντησε η λεύκα.
- Τι μας λες , εγώ εδώ και κάτι αιώνες , την φέρνω αυτήν την μουσική από μακριά , είπε ο άνεμος.
- Όχι εγώ με τα φύλλα μου γράφω την μουσική , επέμενε η λεύκα.

Η διαφωνία τους , τους οδήγησε στον μεγάλο βράχο , που αφού τους άκουσε είπε:

- Στάσου εσύ αριστερά μου άνεμε , και συ δεξιά μου δέντρο. Ωραία , τώρα λοιπόν για παίξε την μουσική που λες ότι γράφεις άνεμε.

Ο άνεμος προσπάθησε , αλλά καμιά νότα δεν μπόρεσε να βγει.

- Η σειρά σου , είπε στο δέντρο ο βράχος.

Προσπάθησε και το δέντρο , αλλά μάταια , τίποτε δεν ακούστηκε.

Και τότε τους είπε ο βράχος:

- Όταν ξεχάσετε το εγώ και ανακαλύψετε το εμείς , θα καταλάβετε ποιος γράφει αυτήν την ωραία μουσική!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου