11 Μαρ 2011

Ο ξυλοκόπος


Μια μέρα , ένας ξυλοκόπος , εκεί που πελεκούσε ένα κορμό δίπλα σ' ένα ποτάμι , του φεύγει το τσεκούρι , και πέφτει μέσα στο θολό νερό.

Μεγάλη η ζημιά , και τον είχαν πάρει σχεδόν τα κλάματα , όταν εμφανίζεται ο Κύριος και τον ρωτάει:
-Γιατί κλαις;
Ο ξυλοκόπος του λέει για το τσεκούρι , ο Κύριος βυθίζεται στο ποτάμι και , όταν ξαναεμφανίζεται , κρατάει ένα χρυσό τσεκούρι:
- Αυτό είναι το τσεκούρι σου; τον ρωτάει..
Ο ξυλοκόπος απαντάει:
- Όχι!
Ο Κύριος ξαναβυθίζεται , και εμφανίζεται με ένα ασημένιο τσεκούρι:
- Αυτό είναι το τσεκούρι σου; ρωτάει.
Ο ξυλοκόπος:
- Όχι!
Τρίτη βουτιά ο Κύριος , και βγαίνει με ένα σιδερένιο τσεκούρι:
- Μήπως, αυτό είναι το τσεκούρι σου;
- Ναι!
Ο Κύριος , χάρηκε για την τιμιότητα του ξυλοκόπου , και του χάρισε και τα άλλα δυο πολύτιμα τσεκούρια. Έτσι ο ξυλοκόπος γύρισε στο σπίτι του πανευτυχής. 

Μετά από καιρό , καθώς έκαναν βόλτα με τη γυναίκα του άκρη - άκρη στο ποτάμι , τρώει αυτή μια γλίστρα και παρ' την μέσα. Ο ξυλοκόπος, που δεν ήξερε μπάνιο , το 'ριξε στο κλάμα , οπότε να σου πάλι ο Κύριος:
- Γιατί κλαις;
- Κύριε, η γυναίκα μου έπεσε μέσα στο ποτάμι!

Ο Κύριος ρίχνει μια βουτιά και βγαίνει με την Κλώντια Σίφερ:
- Αυτή είναι η γυναίκα σου; ρωτάει.
- Ναι! φώναξε ο ξυλοκόπος.

Ο Κύριος έγινε έξαλλος:
- Τι λες , ρε ψεύτη του κερατά!

Ο ξυλοκόπος:
- Συγχώρεσέ με Κύριε , πρόκειται για παρανόηση , αν έλεγα "όχι" στην Κλώντια Σίφερ , μετά θα μου έβγαζες τη Σάρον Στόουν , και αν έλεγα "όχι" και σ' αυτήν , μετά θα μου έβγαζες τη γυναίκα μου , εγώ τότε θα έλεγα ναι ,  και θα μου τις έδινες και τις τρεις. Αλλά , Κύριε , εγώ είμαι ένας φτωχός ξυλοκόπος , πώς να τις συντηρώ ΤΡΕΙΣ γυναίκες;..... γι' αυτό είπα "ναι"!

Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας είναι ότι:
Όποτε ένας άντρας λέει ψέματα, το κάνει για κάποιο αξιοπρεπή και συνετό λόγo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου